VAD FN HAR HÄNT NU????

Av någon konstig anledning så blev min blogg totalt fac.... up idag. Sist jag var inne på min blogg idag var klockan 3 och då var allting bra men helt plötsligt när jag går in på min blogg runt halv 8 tiden så var min blogg helt förstörd och det är inte för än nu jag upptäcker att den har börjat fungera igen. Så jävla irriterad jag blir på detta skitet. Varför ska det hela tiden krångla???????

Det som gör personen som mest irriterad är, att en blogg blir fac.... up utan att man ens har varit inne på sitt konto på hela dagen och man frågar sig: VAD FAN HAR HÄNT NU????

Sist jag var inne var igår och även då skrev jag mitt sista inlägg. Sen har jag försökt mobilblogga idag, 2 gånger men inte fan kom det fram, men 2/3 kr däremot försvann. Så jävla irriterande


Kommentarer
Postat av: hanna :)

Ibland blir man så trött på tekniken! :(

2009-10-06 @ 11:27:12
URL: http://everyheartbeat.blogg.se/
Postat av: hanna :)

Ibland blir man så trött på tekniken! :(

2009-10-06 @ 11:27:15
URL: http://everyheartbeat.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0