God morgon och God natt

Hej på er. Mitt första inlägg idag blir tyvärr inlägget där jag säger god natt. Var hemma 19:30 idag :S. Jag och min bror tittade på film hemma hos min kille (direkt efter att jag hade kommit hem :S). Men det var skoj :D


Imorgon ska jag iväg med 2 kompisar till Kristianstad, blev en spontan grej :P. Så imorgon måste jag upp 8 och dusch eftersom vi ska ta tåget 10:22. Men blir det kommer det att bli :P


dagens lunch idag på jobbet.


Det har blivit för mycket redbull känner jag, mmm har jag blivit beroende eller???


Nu ska jag ta och sova, måste upp tidigt imorgon.

 

Sov gott PUSS & KRAM


Kommentarer
Postat av: My

Kanske det :)

2009-10-17 @ 10:10:20
URL: http://myjosephine.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0