Will Smith and Marshall

Hejsan här är jag igen hihi. Blir många inlägg när jag är ledig. Jag tittade idag äntligen på filmen Forgetting sarah marshall, har haft den hur länge som helst på skiva, fattar inte varför jag inte har sätt den tidigare. Den var helt okej, rolig men lite snuskig också ;) fast inget fel med det direkt. Jag älskar att titta på filmer det bästa som finns. Komedi är rätt så bra att titta på när man har lite tråkigt och inget att göra. Just nu tittar jag på Men in Black 2. Som jag har sagt innan så tycker jag att Will Smith är en riktigt bra skådespelare. Jag har rätt så många av hans filmer:

Men in black 1-2

Bad boys  1-2

I'am Legend

Enemy of the state

Handcock

I robot

Independence day

The pursuit of happynes

Wild wild west

Shark tale  (röst)


Vilka eller vilken av Will Smiths filmer tycker ni om?

Forgetting sarah marshall
från 1 till 10 ger jag filmen en 8




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback