White chicks

Hejsan bloggen. Vaknade idag runt 10 tiden, ville sova mer men samtidigt inte eftersom jag vet att om jag sover allt för mycket så brukar jag känna mig rätt så seg. Så nu sitter jag framför matbordet skriver och äter samtidigt min frukost. Igår så var jag med min Boy, vi köpte hem pizza och tittade på filmen White chicks. Den filmen är bara för rolig älskar den, skrattade så mycket att jag tillsist började hosta. Jag tror jag har sätt den typ 6 gånger.

Solen är framme idag vilket är skönt kanske tar en runda med min lille bror. Vad jag ska göra senare ikväll vet jag ej vi får väl se.




Jag vet ej varför men jag har börjat äta tonfisk pizza hihi.

På bilden ser pizzan rätt så äcklig, det är nästan så att man vill sluta äta pizza hihi


Kommentarer
Postat av: Lilmary

jaha, okej.. Jadå. Mycket bättre idag! :D

Allt bra med dig? Kram

2009-05-15 @ 12:01:00
URL: http://lilmary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0