Varför sova om nätterna?

God morgon på er alla. Idag har jag lite saker att fixa och allt är skolan så klar. Känner mig jätte stressad, mår inte så bra. Men något jag ser lite mer framemot är att jag ska sling mig idag så jag har något att vara glad över och det är väl bra. Idag är det fint väder vilket är skönt men samtidigt inte, för dem som måst stanna inne och plugga. Igår så somnade jag sunt 4 på natten inte dåligt eller hur och gick upp nyligen av mig själv utan alarmklocka visst är jag duktig?

jag tänkte på en sak i natt, om vi människor inte hade behövt sova på nätterna, så tror jag att man hade hinna göra klara många saker, hunnit med mer saker.


Har ni tänkt så någon gång att om man ej hade behövt sova om nätterna så hade man haft mer tid till allt annat?


Jag tävlar om att bli veckans blogg hos Ida Josefsson. Gå In Och Rösta På mig!

RÖSTA PÅ NR 8




Kommentarer
Postat av: Leia

Usch, det är verkligen så jobbigt att känna sig stressad :S



Kram

2009-05-26 @ 13:06:00
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Söderlund

Sådär!

Nu var det fixat :)

2009-05-26 @ 13:56:49
URL: http://robinsoderlund.se

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0