Tvätta bilen använd Ajax ;)

Hejsan! Nu är jag hemma och känner mig rätt så slut hihi. Som tur så blev jag och min grupp snabbt färdiga med vårt seminarium, skulle sluta 4 men vi blev klara 2. Så det blev att jag följde med killen till docktorn. Vanligt visst när jag följer med så sitter jag och bara väntar i en timme hur tråkigt som helst. Idag så beslöt jag mig för att tvätta bilen invändigt medan han var hos doc, det började se för jävlig ut. Mycket ajax hit och dit alla bilens delar hihi, ajax är lätt bäst och fungerar till det mesta. Så just nu ska ni bara se mina händer och naglar ser inte så bra ut. Men sen när jag kom hem så skulle jag diska också så det hjälpte eller gjorde inte saken bättre. Men jag och Ivan ska träffas snart igen men så som jag känner mig så kommer det inte bli länge. Hörs lite senare puss och kram


Kommentarer
Postat av: Ivan

Tack för hjälpen gumman....Bilen ser helt ny ut nu ;) kyssar

2009-05-05 @ 23:51:37
URL: http://meedo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0