The day has come

God morgon bloggen och god morgon på er. Vaknade för en stund sen och känner mig väl rätt så utvilad. Idag blir det plugg, ska hålla på med mitt skolarbete, tråkigt men jag måste så det bli innedag för Medina. Igår så var jag och min Boy bara hemma hos honom, han kände sig lite dålig så vi stannade inne. Vi har börjat spela Halo 3 på xbox nu, vi är klara med Resident evil 5 (spelade på den svåraste) så vi ville börja på ett nytt spel. Min store bror kom också förbi oss lite senare under kvällen så vi alla 3 tittade på en film, tyvärr så minns jag inte vad den heter. Min store bror sov över hos mig inatt. nä nu tänkte jag via ut så gott, dricka kaffe, äta min frukost och sen börja plugga.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0