Signal från skolan

Hejsan bloggen. Nu sitter jag i skolan och har rast men ska återsamlas i klassen om en halv timme, gå igenom lite av dessa möten vi har tränat på. Jag har ej gjort så mycket vilket är själv klart på tanken på att jag är i skolan. Ute är det väl okej väder, men hade kunnat vara bättre. Inatt åskade och regnade som fan, blev väckte av det. Ska imorgon dra med min kompis till Väla, längtar eftersom det var länge sen jag hittade på något själv med henne och allmänt var och shoppade men tjejkompis. Pengar får jag inte för en på måndag så jag får vara försiktig med vad jag köper måste börja vara mer ekonomisk av mig. Nä nu ska jag leta upp min grupp och ta det lugnt med dem, men vi hör sen.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hatar åsk-väder.



Tack! Det värmer :)



Ja, allt är bra. Är allt bra med dig ? :)

2009-05-20 @ 20:41:49
URL: http://fislovis.blogg.se/
Postat av: Lilmary

Jag längtar med! :D Kommer bli så kul :p

2009-05-20 @ 21:20:48
URL: http://lilmary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0