Nick and Norah infinite playlist

Hejsan nu är jag hemma eller jag kom hem för en stund sen. Ja jag vet klockan är mycket förstår inte själv hur jag klarar av ens att sätta mig vid datorn, ett mysterium antar jag ;P som tur har jag ingen skola imorgon.  Var hemma hos min boy och hade en mysig film kväll med smått och gott.  Förutom film så spelade vi Resident evil 5 på xbox, hihi vi är små töntar ;P. Nä nu vet jag inte mer vad jag ska skriva.


Vi tittade på en film som heter Nick and Norah infinite playlist. Jag tyckte filmen var helt okej, det fanns vissa saker som var okej men sen fanns det dem delar som jag tyckte var mindre bra. Hela filmen utspelades på en hel dag (24 timmar), så allt som händer under filmen händer just under en och samma dag. Otroligt mycket hände på en och samma dag i filmen.

1 till 10 ger jag filmen 6 ½ +



Min pojkvän köpte en film på Hemmakväll, en gammal film vid namnet Trial and Error.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0