Min lördag väntar mig

Hejsan är uppe nu. Gud som jag känner mig seg och helt konstig i kroppen nästan som om jag drack igår. Igår så träffade jag Ivan och eftersom vi båda var sega av oss så orkade ingen av oss dra ut så vi stannade hemma hos honom och tittade på film, en lugn kväll helt enkelt. Har precis lagt in mina kläder i tvätt maskinen för att tvättas och nu efter detta inlägg så ska jag hoppa in i duschen. Senare under dagen så ska jag förbi mina två kompisar i Hbg. Vi tänkte sitta hemma hos henne som bor i Hbg, snacka, äta gott och lite senare dricka lite. Så därför tänkte jag göra allt så snabbt som möjligt nu så jag kan börja plugga innan måste dra. Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Lilmary

Hej! Ja, den är mild och skonsam för huden. Riktigt bra! :D

2009-05-09 @ 14:51:45
URL: http://lilmary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0