Kort inlägg tills jag vaknar till

God morgon  på er. Har ej vaknat till riktigt men tänkte ändå att jag skulle lägga in ett kort inlägg nu. Igår så var jag med min älskling. vi var förbi han syster och satt där ett tag. Hans syster och hennes man och son åker nu på måndag till USA. Hälsa på deras syster. F*n vad skoj hade också viljat åkta iväg någonstans. Efter att vi hade varit hos dem så stack jag och boy hem till honom och tittade på film. Vi har ofta nu varit hemma, det var länge sen vi åkte till Hbg som vi annars brukar göra. nä nu får det räcka. Ska försöka vakna till, min lille bror väckte mig idag så jag har inte vaknat på rätt sida, är lite irriterad.


Kommentarer
Postat av: "Technoboy"

Jo tack mi helg har vart bra. Japp älskar att grilla

2009-05-31 @ 11:51:12
URL: http://hannestechnoboy.blogg.se/
Postat av: "Technoboy"

Jo tack min helg har varit bra! Japp älskar att grilla

2009-05-31 @ 11:51:55
URL: http://hannestechnoboy.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0