Ibland blir det bara fel med tiden

Hejsan. Är hemma nu, var hos läkaren. Idiotiska jag räknade inte ut tiden bra så jag och pappa kom till Hbg en timme för tidigt jippi, detta betyder också att jag gick upp en timme för tidigt. I alla fall efter att jag var klara så stacka jag och pappa till min bror på kopp kaffe. Gud så skönt väder det är ute, idag ska jag fan med sola hihihi på tanken på att folk håller på att säga att det kommer regna imorgon. Vet inte riktigt vad som händer idag, hade viljat dra till stranden. Men något jag vet är att jag måste läsa idag litteratur böckerna, tråkigt orkar verkligen inte. Imorgon ska mina kompisar komma förbi, har inte träfat dem på väldigt länge kommer bli skoj. Nä nu ska jag sakta börja läsa tänkte jag så jag hoppas att det blir av hihih :P.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0