Henke Larsson besöker gatuköket

Hejsan hemma nu. Varit en lång dag, känna hur energin från kroppen har spillt ut. Jag, älskling, Lill och hennes pojkvän var i Hbg tog en fika. Jag och Lill åt vår favorit glass, daim, vid sidan om så hade vi kaffe jätte bra blandning eller hur. Vi var med dem en stund därefter så stack jag och Ivan till ett gatukök som heter Mitt i prick som ligger på Stattena för att stoppa in lite mat i magen.  Helt plötsligt kommer Henke Larsson in i det lilla gatuköket hihi. Aldrig sätt honom innan förutom så klart tidningar och sådant skit. Jag ville säga något till honom men visste inte vad, så jag låsandes som ingenting kanske var bäst så vill inte direkt skämma ut mig själv. Men jag började snacka med Ivan om matchen mellan Helsingborg och Malmö som var i måndags när han stod nära vårt bord hihi sån tönt jag är. För att avslöja lite skvaller så beställde han en 200 gr hamburgare med allt på förutom lök, han använde toaletten medan han väntade på maten och sen körde han iväg med sin snygga Mercedes benz s. Även fotbolls spelare äter skräpmat :P

Därefter så åkte jag och Ivan hem till honom, tog det lite lugnt och så nu är jag hemma.



På vägen hem från Hbg så såg jag en massa får ute på ängen, så jag ville så klart fota dem. Men eftersom fåren var en bit bort så ser det ut som vita prickar bara på bilden, men utsikten är fin i alla fall.

Kommentarer
Postat av: DG

Så roligt med lite skvaller om Henke :P

2009-05-08 @ 11:31:42
URL: http://dergham.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0