George, Hot chick och den tråkiga frukosten

Hejsan på er alla. Vaknade för en stund sen men känner mig ändå väldigt seg och trött. Sitter nu och äter min frukost samtidigt, inte värdens roligaste frukost då jag redan har arbete framför mig. igår så var det rätt så okej dag. Jag och Ivan var ute med våra två kompisar rätt så länge, när vi var på väg hem så blev jag chockad när jag såg att klockan var 22:30. Men jag följde ändå hem till Ivan eftersom jag visste att jag ej hade skola idag så jag kunde vara uppe länge. När vi kom hem så tittade vi på GEORGE OF THE JUNGLE och i söndags tittade vi på The hot chick. Jag tycker om dem gamla filmerna, dem kan man se om och om igen. Idag vet ej vad som händer plugga antar jag, men ska hoppa snart in i duschen . men jag hör av mig snart igen

Min tråkiga frukost


Tycker om den låten från George of the jungle



The Hot Chick

Kommentarer
Postat av: Annies Fotoblogg

Hot Chick är otroligt rolig :P

2009-05-13 @ 15:32:32
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0