Frissan + böcker + brända popcorn

Nu är jag hemma från frissan, slingat mitt hår. Jag tycker att det blev väll helt okej, jag hade nog viljat att slingorna skulle ha blivit lite tjockare synas lite mer. När man ger en viss summa pengar så vill man att det ska ge ett resultat som syns. Innan jag stack till frissan så var jag i biblioteket i L-A och lånade 2 böcker. det var nog 1 år sen jag lånade en bok där hihi :P. F*N vad jag inte orkar med mitt arbete, har svårt att börja känner jag. Ofta när man väl har börjat så flyter det på.

För 2 dager sen så mikrade jag popcorn. För det första så blev dem brända och för det andra hade datumet tydligen gått ut eftersom dem luktade äckligt. så hela dagen igår kunde man känna av lukten i lägenheten, skoj eller hur.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0