Fredag kväll och Lördag morgon

Lördag morgon

God morgon bloggen. Hur mår ni? Själv är det okej med mig lite trött fortfarande bara. Min store bror sov över hos mig i natt eftersom han ville umgås med min lille bror hela dagen. Min store bror bor i Hbg så han hinner inte riktigt vara med honom så mycket. Just nu är dem ute och promenerar. Jag har tänkt lite på att kanske ändra min design på bloggen, men det tar så långt tid för mig bara för att jag är så himla petig plus så måste jag ändra allt då. Det jag gör just nu är att jag tittar på Space Jame minne av barndomen hihi.  Filem är från 1996 och detta var för 13 år sen tänk er att det var så länge sen fan jag var 8 år då hihi.



Fredag kväll

Igår så stack jag förbi min älskling runt 7 tiden. Vi började spelade direkt när jag kom till honom, vi är bäst plus så spelar vi det svåraste på resident evil 5 och fortfarande bäst :P. Där vid 21:30 stack vi ut och möte Samir och Esma, körde till Hbg där vi möte Lil och Paul. Vi stack förbi Ättekula och kollade lite på street racing men eftersom det var så HIMLA kalt så stannade vi ej länge där och så var det också för att jag och Ivan började bli hungriga, åt på Burger king. Jag blev väldigt chockad över en sak och det var att vi för första gången fick vår mat snabbt på Burger king och då menar jag snabbt, det tog ca 3,4 minuter och detta är stort för att vara Burger king. Alla par åkte i varsin bil men vi stannade lite då och då för att ta en cigg och snacka så klar. Sen hände det ej så mycket. Jag kom hem rund halv 2 tiden och detta var min fredag

Hörs sen.


Kommentarer
Postat av: Fia

Svar: hehe tackar ;)



Bloglovin?? Vi kan ju följa varann då om du vill?? :')



Fin design!!! :D

2009-05-16 @ 12:36:12
URL: http://mesheandme.blogg.se/
Postat av: malin

sv: tack! :)

2009-05-16 @ 12:48:20
URL: http://smurfette.blogg.se/
Postat av: Intenso

myspys

2009-05-16 @ 13:05:08
URL: http://intenso.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo lugn för min del också, var hos en kompis:)

Hoppas du får en fortsatt trevlig helg:)

2009-05-16 @ 13:07:56

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0