Från 15:15 till 18:9

Hej bloggen. Sitter just nu och tittar på filmen You don't mess with the zohan, en väldigt konstig på ett roligt sätt hihi. Innan idag så tittade jag på Hancock tycker om den verkligen. Det finns en speciell del av filmen jag tycker om och det är där i slutet när Handcock(Will) hamnar i sjukhuset och hela den biten.  Jag älskar Will Smith han är så himla bra skådespelare och så älskar jag alla hans filmer i stort sätt. Charlize Theron som är också med i film är också en bra skådespelerska och så är hon jätte sött.

Mitt besök hos tandläkaren gick bra skulle bara ta bort lite tandsten, de roliga i det hela är när jag väl kom hem så drack jag Coca Cola och åt godis hihi jätte smart Medina.

Ska iväg med Ivan lite senare och ta kaffe. Solen börjar komma fram skönt. Hörs sen


Kommentarer
Postat av: Marina

SVar: Mmmh, haha, och vi har en sån föreläsning typ 4 ggr i veckan :P Kan se måttligt nonchalant ut att sitta och spela på mobilen? :P

2009-05-14 @ 18:25:02
URL: http://maarimba.blogg.se/
Postat av: RPATTZ

ja visst är han :), jiddra inte med zohan är ju skitrolgi :D

2009-05-14 @ 21:18:59
URL: http://rpattz.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0