torgdag jaså vad hände då?

Hello folket. Nu sitter jag här framför datorn och känner mig pigg men samtidigt inte, har ej sovit så bra. Det ser ut att vara fint väder ute, men har inte riktigt varit ut så kan ej säga om det är varmt eller inte. Om det är nu varmt ute så tänkte jag sätta mig på balkongen sola och läsa samtidigt mina litteraturer böcker. Igår så hände det inte så mycket, först träffade vi två av våra vänner Paul och Lill-Marie. Vi satt ute i deras trägård fikade och snackade om allt möjligt. Sen där efter så träffade vi Denis och Sandra, åkte lite runt i L-A med dem och kollade läget.  Sen hände det inte så mycket mer, det var rätt så lugn dag/kväll för oss då men inte så lugnt för folket omkring oss. Alla människor var så fulla under kvällen och det värsta av allt är att detta var en massa fjortisar gud så skämmiga dem var, fan gå hem med er. Det var en tjej som var små full som gick iväg med två killar bort från folkmassan, så som det såg ut så var det inte kompisar som skulle iväg och prata direkt såg ut att vara mer än att bara prata.  Fy fan vad äcklig och idiotiskt.

Min outfit igår

min gulliga lille bror klippte sig igår


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0