Fired and Mean

God morgon på er. Idag är jag pigg och glad, fick för första gången denna vecka sova ut. Så låt se vad som hände igår mmmm jag och min Boy köpte glass och njöt av sköna vädret ute efter det så stack vi och köpte pizza. Vi tittade på 2 filmer igår. den första var Mean girls, tycker den filmen är riktigt bra och rolig. Vissa gamla filmer kan man se  nästan när som helst. Den andra filmen vi tittade på är en ny film. Fired up och det handlar om två killar där deras vardag kretsar omkring tjejer 24h. jag tyckte verkligen om filmen, riktigt rolig var den. Skrattade typ hela tiden. Men jag tänkt dra nu in till stan och köpa jeans legins, fick 200 kr av min älskling. Men vi hörs sen  PUSS OCH KRAM


1 till 10 ger jag filmen en 8


Gamla filmer kan man se när som helst

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0