Filmer jag har sätt denna vecka

Centre Stage : Turn It Up
Denna film tyckte jag inte om vilket är lite synd för jag brukar älska dem flesta dans filmer. Även om filmen inte var en B-film så kändes det nästan så. Skådespelarna var hur dåliga som helst. Det kändes inte äkta man kunde tydligt märka att det fanns ett manus dem följde plus så kändes det som 1,2,3 steg innan dem gjorde något. Allting kändes så falsk på något sätt, jag använde ordet ”jaja vist att man bara gör så”. Fast detta är mina ord ni kanske tycker något annat.
1 till 10 så ger jag filmen 5 ½


He's Just Not That Into You
Denna tyckte jag riktigt bra, måste ha den på skiva. Man fick se en massa olika par även hur folk fungerar när dem har träffat/dejtar en kille för första gången. Men något jag höll med om i filmen är att vi tjejer använde en massa ord för att får våra kompisar att bli glada igen när killen inte hört av sig eller inte fortsätter i förhållandet. Hur ofta har man inte hört när man var liten att direkt när en pojke var elaka mot en så betyder det att han tyckte om dig. Nä om en kille tycker om oss så visar han det tydligt och när han säger att han kommer hör av sig och inte gör det så är han inte into you och tro inte på killen du har nyligen träffat som säger att han ska resa bort och kommer vara borta länge, det är en lögn för att få dig i säng. Jag tycker verkligen du som ej har sätt den ska gör det.
1 till 10 ger jag filmen en 8


Beverly Hills Chihuahua
Jag tyckte om denna film, den var rolig. Den jag tyckte mest om var Papi, han var riktigt rolig hihi. Det var bara något med denna film som jag tyckte om. En perfekt film för hela filmen. Jag tror det handlar lite om att hundar som springer löst ska även få chansen till ett hem och ska hjälpas.
1 till 10 ger jag filmen en 7


Picture This
Denna film var helt okej, jag tyckte inte att den var dålig men inte heller jätte bra. Du som är 12, 13 eller 14 år så passar denna film dig bäst. Den var en sådan typisk ungdoms film. Det jag kanske tyckte var bra var lite hur hon gjorde allt för att ta sig till denna kille som hon har varit kär i hur länge som helst. Precis så som filmen heter så handlade det väldigt mycket om kamramobiler, det var lite det filmen gick ut på och så klart kärlek.
1 till 10 ger jag filmen en 6 ½

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0