.........

God morgon bloggen. Jag vaknade en timme för tidigt idag men jaja som tur så orkade jag ändå inte sova mer. Ska träffa L och B vid 12 tiden, vi ska hålla på med vår grupparbete. F*n jag tittade precis på mitt skolschema, har bara 6 dagar kvar av skolan aaaaa skrämmande. Jag hoppas att vi inte håller på allt för länge med uppgiften. Min skor jag köpte igår som är en storlek mindre än vad jag har sitter bra på den högra foten men ej på den vänstra, vad jag tycker så jag är sugen att dra till Lödde och se om dem har 37 där. Men kan ej om vi håller på länge med uppgiften, får väl då dra imorgon. Nä nu ska jag ta det lugnt innan jag ska börja klä på mig och så. Men vi hörs senare när jag kommer hem.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

okeej :D nu är duockså tillagd:D jag ska leva livet under gymnasietiden har jag bestämt:D hahaha Idag blir det Stockholm City :d själv?

2009-05-22 @ 10:29:37
URL: http://jjenniifeers.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0