Dyr medicin, shopping och överstrykningspennor



Så nu är jag hemma igen. Min medicin var inte direkt billig fick betala 186 kr men först så skulle jag få två av varje och det skulle bli då 372 typ shit vad tänker dem med, så sa jag till henna att jag tar en av varje på tanken på att dem faktisk länge. Efter apoteket så tog jag en runda till stan där jag köpte överstrykningspennor. Använder mycket överstrykningspennor speciellt till litteratur böckerna, jag tar slut på färgen på en penna på två veckor av någon anledning så tycker jag att allt är viktigt. Jag köpte även två plagg på gina tricot en för 150 och en för 49 kr, det var inte så farlig eller hur? Det var ändå länge sen jag köpte kläder till mig så jag förtjänar dem plus så är det inga färger som jag har hemma så jag var inte tråkig och köpte de färger jag använder hela tiden.


Shit vad jag såg död ut när jag stack ut men som sagt jag vill inte att folk ska få hjärta tag när dem ser sexiga mig hahahah skojar snälla jag såg som en zombie, jag tror nog folk trodde att jag var döende och förberedde sig för hjärt och lugn räddning hahah :PPPP.
149kr


49 kr


Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej, läser du till socionom? kommit långt ?=)

2009-05-04 @ 17:56:59
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0