Apo

Hejsan. Nu är Medina vaken, hur passa vaken är en annan sak hihi. Jag känner att jag inte sov så gott inatt ont i kroppen.  Sitter och äter frukost för tillfället. Ska dra snart till apoteket, vill dra så snart som möjligt och få det överstökat plus så är det bra tid då nu många är på jobbet är och det ä mest pensionärer på apoteket. Alltså shit jag tror nästan att jag har en jävla mygga under mitt täcke på kvällarna eftersom i lördags var jag hemma hela dagen men ändå så blev jag biten på armen och nu när jag vaknade så upptäckte jag att jag har blivit biten två gånger på lillfingret var fan är du mygg jävel. Nä nu ska jag äta upp mina flingor och sen klä på mig och iväg till apo. Se ya


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0