VILL INTE

Hejsan. Nu sitter jag i en lägenhet som är i stort sätt tom. Allt är nerpackat och redo för att bli transporterade till den andra lägenheten imorgon. Måste upp kl 9 för att då kommer transportbilen, gud döda mig. Så direkt när jag kom hem från skolan idag så fick jag börja packa alla mina saker i mitt rum och lägga åt sidan det som jag kommer behöva dem här närmaste 4 dagarna. Detta kommer vara jätte jobbig och sen ska man hinna med skolan samtidigt. Så på lördag kväll och på söndag kväll så blir det att jag sover hos min bror elr hos min pojkvän. Men sen på måndag kommer det vara JOBBIGT, för då ska man packa upp allting och så ska allt ställas på plats vilket tar tid då man ska bestämma sig var man vill ha alla sina möbler.

Igår var en full dag, direkt efter skolan så åkte jag förbi min lille bror för att ge honom hans leksaker, han älskade dem så klart" födelsedags presenterna". Min store bror opererades igår, tyckte så synd om honom eftersom han hade så ont plus så fick han inga smärtstillande tabletter vilket jag tycker är väldigt idiotisk fattar inte hur dem tänkte egentligen. Dem gav honom panodil, fan kom igen panodil hjälper knappt mot huvudvärk. När han väll hade vaknat igår så körde vi hem honom. Idag ska jag iväg till Ivan, snart. Sen ska vi två förbi min bror kolla till lite hur han mår. Fick höra av hans tjej att han inte sov hela natten igår/idag elr vad man nu säger.


Jag mår dåligt när jag tänker på att jag ska flytta ner till centrum, har bott här uppe i ca 8 år. Nu ska man försöka anpassa sig med allt ex:

1. Att jag nu kommer ha dusch istället för badkar.

2. Andra buss tider vilket kommer att innebära att jag kommer vara tvungen att gå upp tidigare

3. Igen tv i sovrummet längre.

4. En toalett, väldigt liten toalett

5. Väldigt liten hall

6. Kommer inta vara nära pojkvännen

7. Gammal tvätt maskiner så väl tvättrum

8. Trafik ca 3 meter ifrån lägenheten

9. Och så det värsta av allt kommer bo i samma byggnat som min pappa och lille bror NOOOOOO.

Så allt detta jag har skrivit ovan är tvärtemot det jag har nu. Så lite deprimerande är det.


Så nu ska jag dra och glo på en svart bild på tv, börjar redan kännas ensamt.


Kommentarer
Postat av: Mino

Hoppas du får en underbar helg!

2009-03-27 @ 22:07:29
URL: http://manreet.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0