17 Mars 2009

Hejsan. Så igår var jag på Väla med pojken, skulle hämta ut mina tabletter och gissa vad gratis igen det är bara för bra. Sammanlagt 5 paket och helt gratis. Tydligen har jag detta frikort fram till 8 april tänkte att det var dags att fråga. Sen träffade vi två av hans kompisar, en av dem har tagit nyligen körkortet så han kom förbi med sin nya bil Audi A3 05. Den var väldigt fin fast det jag tyckte var negativt som jag tycker är negativt på alla bilar, endast 2 dörrar. Jag tror han tycker nog det är okej nu men jag tror att det blir jobbigt med tiden om man nu har ofta mycket folk med sig. Det kan ta på stolarna och palatset där nere vid dörrarna kan lätt bli smutsig och få rivmärke. Sen stack jag och Ivan hem till LA igen, köpte kebabrulle och lite snacks. Tittade på film hemma hos mig, A Knight's Tale, tycker den filmen är väldigt bra. Det är väldigt tragiskt det som har hänt Heath Ledger han var en väldigt bra skådespelare plus han hade en charm att man inte kunde låta bli att inte tycka om honom. Idag ska jag följa med Ivan till dr, sen kanske dra och ta en fika väldigt skönt väder ute. Men jag måste hem tidigare idag, har skola imorgon seminariet men sen där efter är jag ledig igen fram till nästa vecka.
Gud vad skönt haha.

Tittade lite runt på Googel och såg dessa klänningar och var tvungen att lägga ut dem, så fina dem är plus så tycker jag om både Heidi och Eva kanske Eva mer.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0