Marley and Me

Hejsan är hemma nu. Blev inget inlägg igår hade fullt upp. Först glömde jag helt bort att jag skulle träffa min grupp så jag fick snabbt klä på mig och sticka till skolan. Sen direkt typ efter skolan då jag kom halv 5 hem fick jag snabbt fixa till mig för att sedan träffa killen. Fick verkligen inte chans att andas ut. Så när jag väll kom hem till honom så var jag väldigt irriterad då mitt hår ville inte som jag och mina byxor kunde knappt få på mig. Sen kom jag hem ca 22:30 tiden och då lästa jag vår opponering inför torsdagen. Somnade halv 01:00. Så har inte riktigt haft tid för något.


Jag och Ivan tittade på Marley and Me igår. Den var rolig och bra. Men jag upplevde att i början var det en komedi film men sista 45, 50 minuterna så ändrades det och blev mer av en drama om man nu kan säga det. Blev mer av en process av en familj, hur den utvecklas och blir större. Slutet var filmen blev lite sorlig, både jag och Ivan fick tårar fast okej jag mer :P sällan. Man upplever hur en hund kan göra att en familj bli ett. Det är en vacker "berättelse". Denna film passar både dig som ej är hundälskare och tvärtom fast okej som hudälskare kommer man tycka mer om den.



Idag är det fint väder, varmt. Fast okej så länge du håller dig borta från skuggan eller när det ej blåser. Man mår bättre när vädret är fint. Något som är tråkig är att jag är förkyld jippi. Har varit förkyldfri i ca 10 månader medan alla omkring mig har varit förkylda och helt plötsligt i slutet var jag tvungen att bli det. hade svårt att andas idag, jätte jobbigt.

Idag ska jag och Ivan nog dra ut, måste i detta väder. Träffa två av våra kompisar mer än så vet jag inte.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0