handla mat

God morgon. Vaknade runt 11 tiden skit trött. Nu sitter jag och bara och tar det lugnt, ska iväg om en stund och handla mat. Försöker alltid handla det jag behöver som mest, jag är inte så ofta hemma nu för tiden så det har hänt ett par gånger att datumet har går ut. Det är ju slöseri då att handla och kasta sen. Idag ska jag kanske ut med killen, vi planerar att dra in till Hbg sällan hiihih, dra in till Väla kanske ta en fika och titta omkring. Måste skriva ner det som jag behöver som mest till hemmet ;). Det är alltid bättre att skriva ner det man behöver för annars handlar man onödiga saker. Ska sakta ta på mig nu.


Peace, Love, Respect


Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Kika gärna in på min konstnärsblogg. Jag postar bland annat olika kändisporträtt och säljer även egendesignade linnen :-)

2009-03-09 @ 12:07:22
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0