Fredag den 13 IGEN

Då var det fredag den 13 igen jippi fast okej jag känner att jag har otur 24h. idag ska jag färga mig, nervös det var länge sen jag färgade mig hemma. Fan det snöade igår, cp väder. Det kan bara hända har nere i Skåne att alla årstider händer på en och samma dag, sol, snö, regn. Killen har fixat photoshop till mig, så det är väl bara att sitta och träna så att jag kan lägga upp en mer personlig header. Igår gjorde jag inget speciellt, Centersyd blev inställd igen L. Lite jobbigt och irriterande när man är inställd på något och sen händer det inte. Så vi visste inte vad vi skulle göra, så det tåg oss ca 2 timmar med fram och tillbaka vad vi ska hitta på. Till sist blev det att vi drog till hans syster och satt där en stund och sen hem till mig en stund.

Nä ska sticka nu. Ha det.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0