Den tomma lägenheten

Hejsan. Idag var det då möblerna åkte iväg till den andra lägenheten. Medan min pappa och en annan man höll på att bära iväg allt så tog jag chansen att städa min toalett, så att jag inte har så mycket att göra imorgon. Men just nu sitter jag i min pojkväns säng med min laptop på mina knän, han vilar i andra rummet. Ska hoppa in snart i duschen, måste tvätta håret. Skönt väder idag solen lyser. Ibland känns det nästan som om man är allergisk mot solen, fast det är inte konstigt den är inte uppe så ofta. Igår så köpte jag äntligen dataväska. Kommer bära med mig min laptop hit och dit så jag vill hålla den i säkerhet. Igår så var jag hemma hos min bror. Tycker så synd om honom, han har jätte ont fortfarande, vi får hoppa att han blir bättra snart. Vi träffade även våra kompisar ett par, var med dem ett tag. Sen hände det inte så mycket mer. Förutom att jag fick reda på att nästa vecka tar min brors tjejs kompis Baby. Allts jag tycket hon är en bitch till kompis eftersom först skulle hon inte ta Baby för än i maj, men då hon fick veta att hon kommer vara tvungen att lägga ut lite pengar så sa hon för att gå med på detta så ska hon ta Baby nästa vecka. Vilken schyst kompis, dra åt helvete. FAN att inte jag kan ta Baby, jävla pappa.


Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Nu finns det populäraste linnet att förboka! Kolla in min blogg och tack för att du var med och röstade! Kramis :)

2009-03-28 @ 14:20:32
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0