Allt på en och samma gång

Hejsan! Detta blev ett sent första inlägg varit lite upptagen. Jag kom hem där vid halv 5 tiden, hade föreläsning och sen kl 5 så hade jag tvätt. Ivan skulle komma till mig men det blev inte så, han ville stanna kvar hos sin syster och spela spel med hennes man, svikare. Men efter att jag har blivit "lämnad" hihi :P så har jag bara suttit och läst i kurslitteraturen "klinisk barnpsykologi". Man hinner så klart mer med skolan när man stannar hemma.

Idag har det varit väldigt underligt väder. Det var solig men blåsigt och sen helt plötsligt runt 2 tiden så börjar det snöa medan solen var uppe sen slutade det. Sen igen halv 4 tiden så började det hagla och sen slutade det och solen kom fram igen, cp väder alltså bara i Sverige.


Fan något som kommer vara jobbigt är när min bror och hans tjej ska lämna ifrån sig Baby, dem kan inte behålla henne. Fan vad jobbigt om det inte var för min pappa så hade jag tagit henne direkt utan tvivla. Älskar henne så mycket, hon är väldigt duktig och smart hund. Hon har lärt sig jätte många saker på så kort tid, vill inte att hon ska iväg. Fan att situationen har blivit så som den har. Jobbigt att jag har fastnat vid henne så mycket. Jag ska nog från och med nu endast fastna vid en hund som är min egen. Ska försöka vara med henne så mycket som möjligt, kommer inte se henne igen efter att dem har lämnat henne till den nya ägaren.


Imorgon fyller min bror år, 6 år. Blir en lång dag imorgon tror jag, kommer vara i skolan från 9 till ca 3 tiden sen ska jag förbi födelsedags festen och kommer sitta där ett tag så klart sen blir det att plugga/ läsa igen.

Min lägenhet är rätt så tom just nu, det ekar i lägenheten nu. Denna vecka kommer vara jobbig, mycket stress. Nu på söndag ska hela lägenheten vara tom och mina saker ska vara i den andra lägenheten. Fan när jag tänker på det nu gud vad jobbigt det kommer vara. Först packa allt i denna lägenhet och sen packa upp allt igen och fixa till allt på plats. Plus hinna med allt annat också.


Min lille bror


Igår så tittade jag och pojken på Babylon AD. Den var helt okej, men sen är det så som många har skrivit att det har blivit allt för mycket utklippt av filmen och det märkte man för i slutet så kände man verkligen att det saknades saker. Jag tror att denna film hade blivit en väldigt bra film om den inte hade varit bortklippt så mycket av filmen. Varför vi väntade så länge med att se denna film är bara för att vi väntade på den andra versionen skulle komma som inte var så mycket klippt, men den kom aldrig.


Babylon AD


Fast and Furious 4


Världens sötaste hund gör ett väldigt konstigt ljud ifrån sig. Man blir förälskad i den direkt. Plus så låter det som om valpen säger away
 


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0