8 Mars 2009

Hejsan. Läget? Igår så var jag med killen. Vi var hemma hos hans syster i 4 timmar. Ivan och hans systers man satt och spela på xbox bil spel hiihhi. Därefter så stack jag och Ivan till Hbg, kollade lite läget. Fanns rätt så mycket folk ute. Utöver det så gjorde vi inte så mycket, var ute fram till 2 på natten. Nu sitter här och är vaken ihihhi så klart. Ska tvätta idag kl 2 fram till 6. Jobbigt men måste så klart. Måste börja packa ner det som ska tvättas. Idag vet jag inte vad som händer sen efter tvätten, pratade lite med killen igår om att jag kanske skulle stanna hemma idag att vi träffas imorgon jag är ändå ledig i ca 2 veckor. Något jag ser framemot idag är Wipeout så som jag har sätt på reklamen så ser det ut som om det kommer bli rolig program. Ser att det regnar ute nu, jippi.

Dagens teckning




Peace, Love, Respect


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0