4 Audi och en irriterad dag

Idag har det varit en allmänt dålig dag. Vaknade upp och bara kände att jag inte orkade med något, allt bara kändes för mycket. Kände mig irriterad på allt och alla. Men sen släppte det lite, men sen kom det igen, var så negativ till allt. Jag kände även när jag kom hem och såg att mitt rum såg inte så jätte fint ut och då blev jag bara mer seg och trött. Jag ska förbi killen snart äta middag hemma hos honom, men även det känner jag att jag orkar ej. Känner mig så där äcklig också, ni vet när man tycker att ens hår inte vill, sminket inte vill och kläder passar längre. Bläääää bara. Igår så var jag hos min bror. Lekte lite med Baby hon var lite olydig igår ville inte lyssna på mig. Hon var och besökt Vet, fick sin spruta. Hon träffade även en annan hund hos Vet, blev lite ledsen när vi skulle därifrån. Senare på kvällen hämtade Ivan mig så stack vi och träffade våra vänner, tog en fika med dem. En annan sak som hände idag bl.a. var att vi hade en massa företag idag i skolan och skulle väl reklamera sitt företag. FULLT med människor, väldigt trångt fanns ej så mycket plats i kafeterian. Jag vet ej vad jag ska göra nu, vila nog. Men något jag såg som jag blev helt chockad och bara sa wow, det var 4 Audi bilar utanför skolan, jag älskar Audi så det är klart att det blev wow för mig. Vet inte riktigt varför dem var där om man kunde vinna dem, köpa dem eller dem kanske reklamerade något så väl. och sen var dt en massa andra saker.

Då ska vi se vad vi har här. Vi har en vit A5, en svart A8, en grå A6 och en grå Q5.
Det var en vacker syn så tidigt på morgonen.

Den tyckte jag mest om!

Så här såg det ut vid huvudentrén, kände som om man skulle på någon premiär.
Och vi hade en häst i skolan hiihhi ;)



Baby som ligger och sover, djupt och jobbigt jag ska fota henne hela tiden. Men svårt att undvika eftersom hon gör så många saker som är bara för gulligt och man måste ha på bild för att bevara dem för alltid.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0