10 Mars 09 Kväll

Hej är hemma nu. Har inte träffat min lille bror på väldigt länge han har blivit större. Jag och min kille har lite kommunikations problem, det blir inte av det jag skrev innan. Så jag sitter hemma nu. Tråkigt ville verkligen hitta på något det är så skönt väder ut, fast okej det börjar sakta mörkna nu. Varit en solig dag men vist man kände sig lite allergisk mot solen inte konstigt den är inte framme så ofta. Jag upptäckte igår att en ny modell för 1 kronor har kommit. Jag tycker inte att den är så fint, ser lite falsk ut bakifrån. Där frame är rätt sig lik, kanske lite mer silver färg bara. Fast man kommer väl vänja sig vid denna precis så som med allt annat.


Det är så att jag har haft svårt att gå upp i vikt typ hela mitt liv. Alltid varit small. Sen
helt plötslig dessa sista dagar så verkar det som om kg bara kom, går upp ca 3-4 kg. Det konstiga är att jag har slarvat som fan med maten, ätit väldigt lite. 4 av mina jeans passar inte mig. Jag börjar väll bli äldre men sen rör jag mig knappt nu för tiden, lite synd jag älskar att promenera. Blir inte så mycket promenerande nu när jag är mycket med killen han tycker om att ta bilen över allt. Det hade känts konstigt om jag hade blivit "tjock", ej van vid det. Ska nog börja träna lite.

Ny 1krona 2009


Har på mig just nu!


Kommentarer
Postat av: micaela

Var har du köpt linnet?:)

2009-03-26 @ 17:09:58
URL: http://micaelaaz.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0