Vad du vill

Hej på er alla. Kom precis hem från Center syd och jag råkade ut för en dålig sak, hittade ett par skor. Får inte handla mer, behöver pengar. Men det blir nog att jag lämnar tillbaka dem. Dem är en storlek större, i affären satt dem okej, satt fast men när jag testade hemma så märkte jag att min fot åker upp. Lite synd eftersom jag har viljat ha såna hur länge sen helst nu :(.


Igår så tittade jag och min kille på en film, Street fight the legend of chun li. Jag tyckte den var jätte bra, mycket fighting. I huvudrollen var bland annat Kristin Kreuk, hon som spelarr "Lana" från smallville, så det var roligt att se henne. Skådespelaren Neal McDonough, han som spelar Dave Williams i Dhw. Om du tycket om fighting filmer så är denna film för dig. Men något som var lite negativt var att ibland gavs inte tillräckligt med förklaringar, dem börjar med att berätta något och sen känns det som om dem bara avslutade mitt i en mening. Jag kände att jag hade svårt att först lite saker då information borde ha varit bättre. Men ut över det så tyckte jag om den.

chips and dip


Mina älsklingar som ska skilja sig från mig :(


Kommentarer
Postat av: Linda

Fina skor, trist att dem inte passade, men det kanske är ödet helt enkelt? :)



När jag fick en timanställning var inte min första tanke "nu har jag råd att betala hemma" utan "yes, skor!" haha :P

2009-06-19 @ 14:36:09
URL: http://lillyz.blogg.se/
Postat av: Lilmary

Så heta skor! :D

2009-06-19 @ 14:56:01
URL: http://lilmary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0