Va Zac Efron, det var något nytt

Hej på er. Är hemma nu från Hbg. Skulle byta in mina skor eftersom dem var sönder.


 Jag hade en väldigt konstig dröm inatt. Jag drömde att jag och Zac Efron, blev förälskade i varandra och han gick bakom Vanessa Hudgens rygg. Det började med att vi var på en fest och när han skulle ge mig en kyss på kinden så kom han emot mina läppar. Vi tittade varandra i ögonen och kunde inte låta bli att inte kyssa varandra och han händer kom lite väl nära min rumpa ;). Sen helt plötsligt var vi i min lägenhet. Jag försökte förklara för honom att detta är fel men han bestämde sig för att lämna Vanessa och vara med mig. Från ingen stannas så frågar jag honom i drömmen, "hur kommer det sig att du valde Vanessa och inte Ashley? Hans svar var "om du hade varit med i High school musical så hade jag valt dig.


Min första reaktion när jag vaknade var "VA" och ett frågetecken sidan om. Drömmen var även väldigt verklig, en sån dröm som man känner av när någon rör vid en, den känslan. Så kyssen kunde jag verkligen känna av, även nu kan jag känna av känslan. Även när han rörde vid mig kändes det så vekligt.


Jag tycker inget speciellt om honom. Han är sött men det finns många andra mannliga kändisar jag hade viljat drömma om hahahah ;). Rätt så konstigt hur ofta det kan bli att man drömmen om någon (kvittar vem) som man typ inte har tänkt på under dagen eller på flera dagar och sen helt plötsligt kommer dem upp i ens dröm.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0