Rastlös utan något

God morgon på er. Jag börjar sakta känna mig lite rastlös, ingen skola eller jobb och så har vädret inte direkt varit roligt sen jag slutade skolan. Plus så har jag inga pengar och det gör allting mycket mer tråkigt.  Jag har ingen aning vad jag ska göra idag, får se vad som kommer upp. Börjar känna mig hungrig så jag får väl hitta något jag kan stoppa i mig. Jag tror jag ska sätta mig ner och titta på en av mina dansfilmer, har väldigt många nu hihi :) eller så tittar jag på någon komedi, alltid bra om man vill vakna till. Får höra av mig lite senare till er, måste först vakna till bara.

Föresten tittar just nu på "våra bästa år", alltså den serien är helt otrolig. Du kan missa hur många avsnitt som helst, sätt dig ner och se två av dem så vet du direkt vad som har hänt, det tar en evighet för dem att röra sig framåt. Dem är på samma ämne/håller på med samma sak i flera månader.

Nä nu går jag hörs sen puss och kram.


Kommentarer
Postat av: Natasha

hihi ja absolut.

Jora det är bra själv :D ?

2009-06-10 @ 14:50:46
URL: http://latimbella.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0