Mina favorit produkter

Alla har vi hemma olika produkter. Vissa använder vi inte alls, andra använder vi ibland och sen har vi våra favoriter. Jag har många olika produkter som ligger omkring här i lägenheten, men jag har mina favoriter produkter som jag använder i stort sätt varje dag. Men som sagt det kommer ut nya saker hela tiden och favoriter ändras och vi hittar nya, men tills nu är dem här mina. Så här kommer Medinas favorit produkter.


Dove go gresh - Använder den alltid på kvällar och på morgon på benen eftersom dem är ofta jätte torra. Tycker att den gör huden jätte len och så luktar det så otroligt gott.


Proffs - Älskar denna mousse, den ända som kan göra att mitt hår lockigt och då menar jag fina lockar. Har testat alla möjliga men ingen har nått upp till den. Har använt den nu i 1 år tror jag och är fortfarande lika nöjd.


Depend - Ofta när jag har haft mina händer allt för mycket i vatten så brukar jag lägga på lite av depend för att slippa sprikor i naglarna och det hjälper.


Propyless
- Jag vet att många säger att återfuktande krämer från apoteket inte är bra, men det skiter jag i. Denna återfuktande krämen är riktigt bra tycker jag. Den gör huden jätte len plus så är den inte så krämig så det känns inte som om du har dränkt dit ansikte. Den är lite vattning av sig vilket gör att det är lätt att smeta ut över ansiktet. Plus så skyddar den huden mot bakterier som finns i luften.


Nivea young wash off
 - Har använt den länge och tycker att den är bra. Min hud har lätt att bli fettig och jag märker skillnaden när jag använder den eller någon annan, den dämpar lite på det fettiga. Plus så torkar den inte huden vilket är jätte bra. Man känner sig väldigt fräsch efteråt och så tar den bra bort sminket.


VO5 balsam för långt hår
- Den är riktigt bra för dig som är lite slarvig med inpackningar som jag ;). Jag tycker att det tar ett bra tag innan mitt hår blir slitet tack vare den. Kan ej säga mer än att jag kommer aldrig byta :).


Barnängen Yoghurt aloe vera
- Om du vill känna den fräsch så är denna för dig, plus så kan man känna av lukten av nästan hela dagen, vilket gör att man känner sig ännu mer fräsch.


Berätta gärna om era favorit produkter och vad det är som gör dem så bra?


Kommentarer
Postat av: Bea

sv: Jobbar just nu å skall göra till 18.00 sedan blir det hem å ta det lugnt eftersom det blir jobb imorgon med, sj då?

2009-06-19 @ 17:25:10
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Linda

det kanske man borde göra. Jag använder alltid samma produkter, men klurar inte så mycket på varför. Tack för idén! :)



Duschcremen från barnängen har jag med, fast med mandel och aprikos. Mums! Haha

2009-06-19 @ 23:45:05
URL: http://lillyz.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0