Heath Ledger

Hej på er! Vaknade för en stund sen. Igår tittade jag och min boy på Batman the dark knight. Vi har sätt den innan men den är så bra att det är inga problem att se den igen. Tycker att den filmen är så jäv.. bra. Varje gång jag såg The joker(Heath Ledger), kan jag fortfarande inte förstå att han dött. Jag tyckte att han var så otroligt bra skådespelare och hade den mest underbaraste leende. I alla filmer hade han en charm att man inte kunde hålla ögonen borta från honom och när han gjorde kiss scen så ville man nästan att man själv stod framför honom ;). Som The joker kunde man nästan inte tro att det var han, spelade den rollen så otroligt bra. Den rollen var nästan gjord för honom.

Den bästa scenen i filmen med the joker är när han går sakta ifrån ett sjukhus som han har sprängt, han ser så rolig ut där han går. Jag skrattade ofta åt det som the joker gjorde, väldigt mycket av det var roligt. Eller hans standard mening " why so serious"



Heath Ledger

Född: Den 4 april 1979
Död: Den 22 januari 2008
Familj: Dottern Matilda Rose, (med Michelle Williams)

  

Filmer i urval:
"10 orsaker att hata dig" (1999) - trailer
"The patriot" (2000) - trailer
"Monster's ball" (2001) - trailer
"The four feathers" (2002) - trailer
"Ned Kelly" (2003) - trailer
"Lords of Dogtown" (2005) - trailer

" Brother grimm" (2005) - trailer

"Brokeback Mountain" (2005) - trailer

"Casanova" (2005)  - trailer
"Candy" (2006) - trailer
"I'm not there" (2007) - trailer
"The dark knight" (2008) - trailer


Min första film som fick mig att falla för honom var "10 orsaker att hata dig".

Vilka att dessa filmer har ni sätt och vilken av dem är era favoriter?


Kommentarer
Postat av: Mir

Ahaa =) Jag är ett år yngre, 89a.

Nej jag jobbar, Men ska börja plugga igen :)

2009-06-08 @ 12:59:49
URL: http://diion.blogg.se/
Postat av: Michaela - Bloggdesign, foto m.m!

sv; det blir nog tre på handleden :D

då lägger jag till dig med :D

2009-06-08 @ 13:23:51
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: L..♥

sv; Tack så jättemkt för din röst söto! :D Ha en fin dag! <3

2009-06-08 @ 15:34:25
URL: http://lajloshen.blogg.se/
Postat av: emine

snygg blogg

2009-06-08 @ 16:28:33
URL: http:// www.emoss.blogg.se/
Postat av: Mir

Jag vet inte riktigt :/ polis kanske, min bror har fått jobb hos polisen precis, o jag tkr de e intressant, nu ska jag bara plugga min Historia, religion och samhällskunskap , sen söka vidare:)vad pluggar du

2009-06-08 @ 17:08:47
URL: http://diion.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0