Från bra dag till dålig dag

Hej alla gulliga bloggare. Är hemma hos min kille just nu. Dagen började bra och kände mig glad. Slutade skolan idag, klarade av min examinations uppgift och dagen i sig har varit bra. Ändra fram tills jag kom hem från skolan så började det gå neråt. Mitt internet fungerar inte längre, min mobil kommer typ dö när som helst och när jag skulle ta ut mina receptbelagda tabletter så fick jag betala 604 kr. Jag har knappt några pengar kvar och helt plötsligt ska jag lägga 604 kr. Detta är tabletter jag måste ta eftersom dem är mot min epilepsi så det är inte så att jag hade något jävla val. Känner mig lite ledsen just nu


Var jätte nöjd med mitt hår idag, blev precis så som jag ville.



Onsdag

Igår så var jag och min boy i Hbg. När vi stack till Preem för att köpa kaffe så upptäckte jag Gb glass kortlek. Om man köpte två Gb glass så fick man kortleken gratis och så klar så gjorde jag det hihi.

Igår så skulle jag även lämna tillbaka ett par skor som var lite för små för mina fötter. Vilket kändes lite jobbigt eftersom jag tyckte om dem. När jag köpte dem så fanns det bara 36 och 40. Men igår när jag kom till skoaffären så hade dem fått in jätte många igen, så jag byte bara. Så nu har jag dem igen.

Efter Hbg så stack vi förbi Lil och Paul. Satt där hos dem och snackade och tog det lugnt. Men jag var tvungen att dra hem tidigare eftersom jag hade lite skolarbete att göra.


En liten del av Helsingborg.
Jag testade att fota med Ivans mobil (Sony Ericsson c905) som är 8,1 megapixel kamera. Bilderna blev riktigt bra och jätte fina, tycker jag i alla fall. Jag tycker om att fota "naturen" och sånt.








En liten del av Landskrona



Något som är speciellt med denna penna och där pennan är placerad är att just där har man räknat ut att det är mitten av Europa, nice eller ur?


Kommentarer
Postat av: Dalia

söt du e



tack d samma hjärtat



puss

2009-06-04 @ 21:29:40
URL: http://fashionmodel.blogg.se/
Postat av: N

Sv: Tack :)!



Ja allt bra här :)! Sj då? :)

2009-06-04 @ 21:39:42
URL: http://enisprinsessa.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hejsan! :D Aa allt är bra med mig, hur är det själv då?:) Ja, var på tekniska museet idag! :D galet kul, vad har du själv gjort:)

2009-06-04 @ 22:12:13
URL: http://jjessicita.blogg.se/
Postat av: mimi

fint där, fast aldrig varit där själv..

2009-06-04 @ 23:01:05
URL: http://akalillam.blogg.se/
Postat av: Jessica

Åk dit, det är gratis! :) ska på student imorgon och på helgen har jag ingen aning om vad jag ska göra. själv då?

2009-06-04 @ 23:51:06
URL: http://jjessicita.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0