En Legend

Min bror sa idag på morgonen till mig. "min tjej berättade för mig att Michael Jackson dog igår, även jag märkta att dem spelade hans musik igår i radion". Jag trodde först inte på honom, ända tills allt fler och fler hade skrivit det på sin blogg. Kan inte först det, har inte slagit mig det än. När jag såg ett video klipp på aftonbladet så började jag rysa i kroppen och kändes som om tårarna ville komma fram. Läste även att Jackson skulle återvända till där han plats han tillhörde och det är den stora scenen.

Jag har så svårt att tro det. Jag har älskat han sen jag var liten, alla hans låtar kunde jag redan som barn. Han var en bra människa som ville andra gott. Gjorde så mycket för att hjälpa andra människor. Det är synd att median behandlade honom på det sättet som dem gjorde.  Jag vill berätta mer om honom, men känner att jag inte kan förklara alla och få ut så som jag vill få ut hur jag kände för honom hur jag känner för detta som har hänt.

Michael Jackson blev 50 år gammal. Han avled efter att ha drabbats av hjärtstillestånd. Han dödförklarades 14.26.


R.I.P Michael Jackson, the King of pop du alltid förblir


Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

tack sötnos :) Har haft de underbart i solen! Hur har du haft det i på senaste? Brun och fin nu? :)

2009-06-26 @ 20:28:17
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv. okejokej, allting något :) har solat&badat! ;) allt bra annars? :)



ställ gärna ngn/ngr frågor till min frågestund!

2009-06-26 @ 20:32:53
URL: http://deity.blogg.se/
Postat av: eantonia

Jaa, förutom att han våldtog barn??:P

(jag har inget emot honom, men ändå)

2009-06-26 @ 21:40:30
URL: http://eantonia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0