Dela med dig av dagen

God morgon på er alla. Har sovit dåligt i natt, en massa hemska drömmar hade jag. Plus det var såna drömmar som känns så verkliga. Jag har fått min the red week :(. Varför kan inte män/killar ha det istället.
Igen skola idag så det är skönt ;). Ska kanske till lödde eller Väla idag vi får se. Jag vill bara ut helt enkelt i detta fina och varma väder, SOLIGT. Igår så tittade jag och min boy på Wolverine, äntligen. Jag förstår inte varför folk har gått omkring och sagt att den är ok bara. Jag tyckte den var riktigt bra, mycket spännande som hände. Plus så fick man reda på lite saker som man kunde sammankoppla till dem andra X-men filmerna. Hugh Jackman är hot, han har en charm som man drar sig till. Man fick se honom hoppande omkring naken, hans ass ;). Efter att vi såg filmen så var vi nästan sugna att se dem andra 3 X-men hihi
1 till 10 ger jag filmen 8½.


Jag och min boy åt glass igår och njöt av vädret. När han skulle ta en tugga av glassen så blev det så här, hehe gullig eller hur.


Hörs sen puss och kram

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0