Testar nya saker

Nu var det länge sen igen hihihi, Ibland blir det bara så. Vi har börjat en ny termin, verkar rätt så intressant på tanken på att vi kommer lära oss lite om det olika sociala problem, normer och hur man jobbar med samtal när man möter en klint. Fan mina älskade stövlar har typ gått sönder, den lilla delen längst ner på klacken har lossnat, måst klacka om dem. Men man blir ändå irriterad.  Så vad har hänt, mmm. Inte mycket eller så har det hänt små saker under dem här sista dagarna men kommer ej ihåg dem just nu. Haft mycket grupp arbete under jullovet, men eftersom den gruppen jag var med är riktigt snälla och roligt att umgås så väl. Just nu sitter jag och väntar att tvätten ska bli klar, ska iväg till min bror och Sara.


Jag har hittat nya produkter som jag har börjat använda, tycker att dem är bra och fungerar på mig i alla fall. Så testa själva och se om dem passar dig.


Jag har typ byt schampo nu 4 gånger under en månads tid, ingen av dem passade mig direkt. Ända tills jag fick ett tips av min kompis, om Nivea Intense Repair och gissa vad den funkade bra på mig. Jag var hela tiden rädd och undvek att använda schampo som är till för torrt och skadat hår, eftersom jag trodde att mitt hår skulle bara vara fettigt. Men nej, håret känns så mjukt, liv och ger lite volym i håret.


Okej efter att ha använt en deodrat rätt så länge, började jag inbilla mig att den var bra tydligen. Man blev ej så torr, typ 2 timmar efter att man hade lagt den så blev man direkt svettig. Men Nivea Dry är jätte bra,  håller personen torr hela dagen, eller man kanske inte kan riktigt säga så, om man nu har en vardag full med stress och spring(tränar) så blir man svettig helt enkelt i vilket fall som helst.


Jag har testat lite olika tandkräm, men ingen av dem har riktigt bevisat det som sägs eller står. Men sen testade jag Pepsodent white nowe och jag tycker att den gör trenderna lite vitare kanske inte direkt så som på reklamen eftersom det är så blekning på reklamen. Men jag är nöjd med den, vita tänder får man plus så håller sig tänderna vita även efter att man har ätit och så.


Peace, Love, Respect


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0