Pride and Glory and Ipren

Hejsan.. sitter hemma och bara tar det lugnt, känner mig inte så bra så jag stannade hemma idag. Igår så såg jag och killen Pride and Glory, vet inte riktigt vad jag ska säga om den, av 1 till 10 så sätter jag en 5. Den var inte dålig men inte bra heller, den var okej. Man hade lite svårt att följa vilka familj roller alla har, vem är bror men vem, hur är dem familj med den personen, vem är god och ond, sånt får man reda på lite senare under filmen, kommer lite hela tiden. Den var rätt så hemsk, visa scener då. Men samtidigt förstår jag vad dem ville få fram med filmen, att som polis kan man komma undan med många saker, ex gå in i en mindre mat affär och ta pengar, hålla på med knark m.m. utan att många skulle tro på personen som säger det, dem kommer undan med mycket tack vare kläderna dem klär. Men en annan ska gud vad dem svärde i filmen.




Resten av dagen var okej, vi fick ny uppgift i skolan som vi ska hålla på rätt så länge med, fram till 19 mars ska den redovisas. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om uppgiften, jag tror i sådan uppgift ska man helst jobba med folk man trivs med, det är väldigt viktigt.

Idag vad händer idag, ska vara med killen i alla fall ihihhi, han ska kanske komma förbi mig ikväll vi tänkte titta på film och göra pizza, våra minipizzor.

Nä men nu tänkte jag titta Ellen DeGeneres show och våra bästa år, får skifta fram och tillbaka på dem. Medan jag höll på att skriva detta så kom Beyonce upp på bilden på Ellen, hon uppträdde, låten Singel ladys. Alltså den är bra låten då men videon tycker jag är dålig, jag tror att videon går bara ut på att hon visar upp sin "nya" kropp, jag tycker om henne men videon är väldigt dålig. Och samma kläder har hon på Ellen.

Just för en kvart sen visades det på tv Ipren reklamen, så kom jag och tänka på den första reklamen av Ipren och var tvungen att lägga fram den.



Peace, Love, Respect


Kommentarer
Postat av: bakir

vi ska kolla på pride and glory imorgon vi har den på datorn.. så får se va ja tycker om den.



headern va nice ;)

2009-01-24 @ 10:36:56
URL: http://bakir.blogg.se/
Postat av: lill

Jodå, de e bra med mig. :) hehe, skönt o ta en dags xtra ledigt :P Allt bra med dig? Kram

2009-01-24 @ 11:47:44
URL: http://lilmary.blogg.se/
Postat av: meedo

alltså den var helt okej, men det var något men den som inte gjorde den helt bra. ja men ni f¨r se vad ni tycker om den.

tack tack.. ha det bra, föresrten har du fått mitt sms?

2009-01-24 @ 13:43:45
URL: http://meedo.blogg.se/
Postat av: meedo

hej lill ju det är bara bra med mig, är bara lite trött. vad händer idag då?

kram

2009-01-24 @ 13:44:28
URL: http://meedo.blogg.se/
Postat av: Jessica - Alexanders mamma

måste bara säga att det var inte den första reklamen för Ipren, sorry... här finns den första: FsNU-jA" rel="nofollow">http://se.youtube.com/watch?v=CR-FsNU-jA . ha det bra. kram.

2009-01-24 @ 21:57:13
URL: http://piinkbaby.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0