Happy birthday to me

Japp då var det länge sen igen...och ofta beror det på skolan/tentor. Jag hade en tenta igår, pluggat som en idiot även under dagen innan 12 slaget, medan min kille fixade till sig så satt jag och pluggade. Låt se vad som har hänt, inte så mycket. Jag var i Väla då mellandags rea var, FANNS ingenting bara en massa röra, kläder låg över allt och typ hälften av dem var golvet. Jätte mycket folk som bara knuffades och kände som om syret försvann efter ett tag och en massa äckliga lukter var i luften. Visst jag handlade lite saker men dem var ej på rea, eftersom det som var på rea var inte något fint direkt. I början av denna vecka har jag bara pluggat och pluggat, lästa samma sak om och om igen. Men jag har en STOR nyhet, igår när jag skulle in på nätet för att se mitt resultat om jag hade klarat tentan, OCH DET HADE JAG. Blev så otroligt glad, det lönade sig att be, det finns någon där uppe som bryr sig om mig. HAPPY HAPPY. Så skönt att slippa den nu och inte ha den släppande efter mig, fast okej den 12 har jag en tenta igen tråkigt.
Så idag finns ingen som kan första mig dag, exakt min dag, JAG FYLLER ÅR IDAG, 21 år gud vad tiden flyger förbi. Det säger ju äldre man blir så förändras ens tänkande. Jag vet att när jag fyllde 20 år så med tiden så ändrades lite mitt sätt att tänka och se saker, undre om det blir så längre in i 21. Så idag blir det firande fast inte bara för mig, min killes syster fyller också år idag. Och därför sa jag till min kille att igår var min dag plus idag är min dag oxå. Så när han sa till mig något så jag inte ville göra, då sa jag till han "det är min födelsedag jag bestämmer", vilken bitch jag är :p.
Jag fick en present av honom igår, en klocka och så tänkte vi idag gå handla saker till mig, jag tänkta kanske några stövlar, eftersom jag älskar stövla utan klacka nu så planerar jag köpa ett till par utan klack. Föra året använde jag bara med klack så när jag märkte hur skönt det är att variera lite så vill jag ej sluta.
Nä nu tänkte jag gå och fixa till mig sakta, fast en sak som är tråkigt och irriterande är att det regnar ute, varför just idag. Oki doki måst dra nu.


Och en gång till, jag är så glad över tentan plus att det är min födelsedag, en perfekt dag.


Just förresten GOTT NYTT ÅR till er alla, hoppas att 2009 kommer uppfylla alla era drömmar.


Kommentarer
Postat av: Jessica - Alexanders mamma

grattis på födelsedagen. :)

2009-01-04 @ 00:54:17
URL: http://piinkbaby.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0