God morgon typ

Hejsan, god morgon fö min del, vaknade för 2 timmar sen... sitter här och inväntar att dra till skolan, tråkigt. Ska få tillbaka en tenta, jag vet vad som väntar mig, underkänt, jippi så skoj. Ska sen iväg till min kompis efter skolan, kanske dra till killen lite senar och spela,, ihihi vilken nörd jag är. Japp nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, är rätt så trött fortfarande, hjärnan har ej kommit igång ännu. Något som är nice med att börja så sent är att man hinner äta en lång frukost, frukost är bäst, plus hinna fixa till sig duscha och så, titta på tv och så vidare. Men det negativa är att man kan ej göra något innan skolan eftersom man tänker hela tiden på att man måst iväg snart, juste föresten jag börjar 3. och att hitta på något efter skolan kan också vara jobbigt eftersom man kan bli seg påtanken på att jag slutar runt halv 5.

Skriver kanske något senare under dagen


Peace, Love, Respect


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0