090221

Idag ska jag vara med killen och ett annat par nog. Men igår tittade jag och killen på film, äntligen såg vi YES MAN. Jag tyckte den var rolig, bra. Tänk om man skulle säga JA till allt, nää fan ingen chans att jag hade gjort det. Det var så rolig det med hon gamlingen hihiih, stackare vad han fick göra. Han fick för sig att dåliga saker händer om han inte säger JA.


Jag var även hos min bror igår, som är ensam nu hemma vilket han tycker är tråkigt så klart. Lekt med lilla Baby, så sött hon är. Han ringde mig för en stund sen och ville att jag skulle komma förbi på kopp kaffe, men som sagt jag hade precis vaknat plus så är det inte direkt som om han bor tvärs över gatan


Här var jag och Baby ute, hon är mer modig nu. Innan ville hon inte gå så långt ifrån hemmet. Men nu hon går direkt dit man drar henne. Hoppar om kring och ska bita på allt. Hon försökte till och med bita på träd. Hon älskar tydligen snö väldigt mycket. Och sen så skulle hon fånga pinnen vilket hon tyckte var väldigt rolig men hade svårt att ibland hitta den när den försvann i snön. Hon är bara för söt.
















Detta var min outfit igår när jag var med killen




Peace, Love, Respect

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0