Snart iväg

Ska iväg snart till skolan. Fick inte så mycket mat i mig, mitt smör hade gått ut, BLÄÄÄÄÄ, så irriterande så jag sticker iväg till skolan hungrig jippi. Måste handla mat verkligen efter skolan. Fast man har ju inte så mycket pengar vid denna tid. Får handa det som är mest nödvändigt, får pengar om ca 5 dagar. Fan vad jag ska ha ont i nacken allvarligt talat, fattar inte vad felet är med den.  Tittar för tillfälle på Mulan Disney filmen, den är bra. Planar snart att rita Mulan, när jag gör det så kommer jag lägga upp den.

Nästa vecka kommer jag vara mycket hos min bror, ska vakta lilla Baby eftersom Sara är på semester och någon måsta vara hos Baby, hon kan inte klara sig själv i ca 8-9 timmar


Skriver väl något efter skolan.


Peace, Love, Respect

Kommentarer
Postat av: Lilmary

Hej Gumman! Min hårfärg är Swartskopf Natural & Easy. I nyansen Kastanj. Lycka till! :)

2009-02-20 @ 20:37:23
URL: http://lilmary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0