SexDrive


Igår så var min pojke hemma hos mig, vi tittade på filmen Sex drive. Den var SKIT bra, det var länge sen jag skrattade så mycket och ofta till en komedi film. Jag var lite skeptiskt till filmen från början, men fan vad jag hade fel. Den var riktigt bra, jag ger verkligen förslag till att se den. Det var en kärlek och komedi film. Han tjocke(Lance) i filmen var rolig som fan. Nä fan måste verkligen ha den på skiva.
Cast (dem kända då)
Josh Zuckerman  - Ian
Amanda Crew - Felicia
Clark Duke - Lance
James Marsden - Rex
Seth Green - Ezekiel





Av 10 så ger jag den en 10 så klart.

Kommentarer
Postat av: bakir

ja det är de. start kitet kostar 450 kr de har höjts i priset nu bara för det är så efterfrågat

2009-02-05 @ 13:02:22
URL: http://bakir.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0