Konstiga snögubbar och min vackra snögubbe.



Hejsan sitter här hemma hos min bror och har lilla Baby runt mina ben här under bordet, känner sig nog trygg att leka när mig. Leker med sin nya leksak som jag har köpt till henne.


Igår var jag och killen med ett annat par, vi åkte runt lite i Hbg. Jag och älskling hade bestämt oss att inte vara ute allt för länge eftersom vi hade planerat att titta på film hemma hos mig. Men vi hade så skoj ute att det blev fram till halv 1 på natten. Det var otroligt mycket snö ute, jag tror sist det var så mycket snö var nog för 2 år sen. Och så klart eftersom det var så mycket snö ute så fanns det även bilar på Väla som driftade i snön, runt 15 bilar. Men det bästa var när en bärgningsbil driftade lite, så roligt det såg ut, det gick ändå hyfsad bra hihih. Först när vi såg den åkande förbi så trodde vi så klart att det hade hänt något men sen bara parkerade han och tittade han på och så klart så visade han upp vad han går för. Nä fan det såg bara så roligt ut.

Det var så mycket snö ute igår att jag blev som ett barn igen, så roligt när det är så mycket snö. Jag gjorde en liten snögupp uppe på bilen, vist är den gullig. Den höll i sig hela vägen till Hbg fast den förlorade huvudet någonstans på vägen. När vi skulle lämna det andra paret så såg vi dessa två snögubbar, den ena är en kvinna och den andra är tydligen blandras hiih.

Min första snöboll denna vinter, inte varit så mycket snö innan så har ej kunnat göra stora snöbollar innan. Idag så är det nästan som om det aldrig varit så mycket snö igår, regnade inatt så det är ej så mycket kvar. Men något jag tycker ändå är lite irriterande är att det knappt snöade under december eller januari och sen helt plötsligt i slutet av februari så kommer snön.




Nä nu måste jag sticka och ge Baby lite mat, eftersom vi ska dra ut snart tänkte jag.



Peace, Love, Respect

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0