Kanske får du besök av den oxå

Hejsan! Sitter hemma och tittar på HK. Känner mig lite trött men samtidigt ont i magen. Så vad händer idag mmm ingen aning. Fan är så trött på detta väder, snö inte snö, snö inte snö och sen var det så jävla kalt idag också.

Läste idag i Metro om en meterlång boaorm som låg i golvbrunnen i badrummet hos en man här i Landskrona. Mannen som fick besök av ormen berättar att ormen hade öppnat halvvägs locket och var på väg upp. Hans granne som är väl bekant med ormar då han själv har ett par st hjälpte honom att få tag i ormen. Detta hörde jag då först på Vakna med The Voice, när dem sa Landskrona, så sa jag bara VAA. Om det hade varit i Malmö elr någon annan stans, hade det inte varit så stor sak men i L-A gjorde saken bara större, vem vet den kanske hade vägarna förbi mig hiihhi. När jag stack in till toaletten innan så kände jag lite obehag, man vet aldrig nu.

Äckligt och skrämmande eller hur


I lördags var jag på den ljusfesten som var i Hbg, det var mysigt fast jag hade viljat kanske ha mer färger på flera områden. Det som var som finast var väl dem bilderna jag la upp innan, rätt så nice hur det bildades som en saga, kom upp olika bilder och tydligen var det någon som gifte sig på den trappan med alla dem färgerna. Men sen fanns det även ljus som även fanns under jul veckorna, vilket var lite tråkigt.
Jag tyckte om denna jätte mycket. På andra sidan av väggen fanns det många små hjärtor.

Här är en teckning jag ritade nyligen tyvärr har jag inte hunnit måla den.
Jag tänkte lägga upp den som "dagens teckning";)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0